October 25, 2011

BERRY PURPLE NAILS!

I'm still sick. 7 days and counting. No nail polish experiments yet - oh well. I did my nails differently today, I actually used a nail cutter to trim my nails (I usually file them), even though I heard it causes nail splitting. Well, I'll see for myself.
I got this beautiful berry purple color from s-he stylezone, the number is 240. I hate numbers, and this company, even though they completely redesigned their whole line a few months ago, still didn't realize that names are so much more memorable than numbers, and so much more fun, too.
The bow ring is from H&M, it's a few years old. How are you doing? Hope no one else is sick.


12 comments:

  1. Zelim ti brz oporavak :)
    Ni ja ne volim S-he :D Ali imaju lijepe bojice jbg. I ova je bas lijepa :) A slike vise necu da komentarisem, posebne kao i uvijek :)

    ReplyDelete
  2. Lijap boja (iapk je to ljubičasta) :D Prstenčić je presladak. A želim ti brz oporavak! :D

    ReplyDelete
  3. imam njihov crveni odlican je!:)

    ReplyDelete
  4. Ozdravi brzo! ;)
    Nijansa je prelepa, meni su se vec dve dopale iz njiove palete a nikako da svratim da ih kupim :/

    ReplyDelete
  5. predivan prstencic! i prelepi nokti :)
    get well soon! <3

    ReplyDelete
  6. Ozdravi brzo :)
    A i ovog puta mi je prelepa boja laka, stvarno ću morati više pažnje da obratim na s-he :)

    ReplyDelete
  7. ozdravi nam brzo :-D
    boja mi se sviđa, prsten isto :-D

    ReplyDelete
  8. E ovo je boja koju ja obozavam! U 98% slucajeva su mi ovako nalakirani nokti, male varijacije ljubicaste, ali u sustini je to! Meni je ta boja na mojim noktima All time favourite, sto kazu. nisam uspela naci S-he lak u nude varijanti iz pethodnog posta, potrazicu je ovih dana malo bolje po gradu, jer mi se jako svidja!
    Iako si bolesna, to te ne ometa da pravis fantasticne fotke! Ozdravi brzo!
    Mozes posetiti moj blog na
    http://lenalifestylebeautyandstuff.blogspot.com/
    Hvala! pozzzz

    ReplyDelete
  9. Blog ti je fenomenalan, apsolutno sam oduševljena. :) Pratim te! I to s velikim guštom.

    ReplyDelete
  10. lovely!

    xoxo
    www.mycherrygum.com

    ReplyDelete
  11. presladak prsten imam slican samo veci, <3

    ReplyDelete

Feel free to comment in any language! (I speak Croatian, English, German & French)